0.00
  • Jūsų krepšelis yra tuščias

    Jūs neturite prekių savo prekių krepšelyje

0.00
  • Jūsų krepšelis yra tuščias

    Jūs neturite prekių savo prekių krepšelyje

Prekių pristatymas

dpd-logo

Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „DPD Lietuva“. UAB „DPD Lietuva“ – pirmaujanti Lietuvoje ir viena didžiausių siuntų pristatymo bendrovių Europoje. Ilgametė patirtis ir profesionali komanda užtikrina greitą ir patikimą prekių pristatymą.

Pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą:

Prekių pristatymas per DPD kurjerį

dpd-logo

DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu.

Prekių pristatymo terminai nurodomi prie kiekvienos prekės jos užsakymo metu.

Pasirinkite prekių pristatymo laiko intervalą didžiuosiuose Lietuvos miestuose: 8:00 -14:00 val., 14:00 -18:00 val., 18:00 -22:00 val. darbo dienomis.

Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val.

Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu.

Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 19 EUR

Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą.

Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Papildomos paslaugos

Krovos darbai

Jeigu Jūsų užsakyta siunta yra sunkesnė nei 31,5 kg, turėsite padėti kurjeriui ją iškelti iš automobilio. Jei pageidaujate, kad kurjeriai iškrautų ir įneštų siuntą į namus, užsisakykite paslaugą „Užsakyti krovos darbai“. Kaina: 5 EUR

Siuntų pristatymas šeštadienį

Jums pageidaujant, UAB „DPD Lietuva“ kurjeriai į didžiuosius Lietuvos miestus (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Utena, Telšiai, Tauragė, Alytus, Marijampolė) siuntas gali pristatyti ir šeštadieniais. Šios papildomos paslaugos kaina: 9 EUR

Prekių atsiėmimas DPD Pickup tinkle (siuntų taškuose ir terminaluose) – galioja tik smulkioms prekėms (pvz. pagalvėms)

dpd-picup

Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup siuntų taške ar terminale.

Pristatymo terminai į DPD Pickup siuntų taškus ir terminalus nurodomi prie kiekvienos prekės jos užsakymo metu.

DPD Pickup siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.

Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti.

Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.

Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.

Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų terminale turėsite suvesti SMS žinute gautus PIN kodus.

Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:

  • su Pickup siuntų taško darbuotoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą.
  • Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: 8 5 210 67 77 (jei siuntą atsiimate iš DPD Pickup siuntų terminalo).